Ich bin ein Berliner!

En niet zo maar eentje; ein Zentrum-Berliner! Met uitzicht op de Alexanderplatz-toren moest ik de laatste 800 meter afleggen. Rijdend door winkelstraten met paraderende drukte dacht ik maar “Ik zit niet goed, hier kan het nooit zijn. Toch? Balkenende?” Maar jawel hoor. Precies bij 0 meter rechtsaf door een poort. Een terrein met zo’n 10 campers èn nog genoeg plek. Weer een zorg die ik weg kan strepen. Camper geïnstalleerd en nu koffie! Morgen ga ik er wel een lekkere Zentrum-Berliner bij zoeken.
Straks nog wel even een eerste wandelingetje en dan betijds (bij)slapen. Morgen weer energie voor culturele verdieping. Voor wie niet kan wachten: Alexanderplatz? Met dank aan blogger Marjolein van der Kolk.

20120304-190737.jpg

20120305-104439.jpg

Dit bericht werd geplaatst in Campertrip maart 2012 en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Ich bin ein Berliner!

  1. Marc en Femke zegt:

    Ein prosit auf der Frank!

  2. Ellen Klein zegt:

    Dag Frank,
    Eindelijk ben je op pad! Je welverdiende reis is begonnen. Stoer hoor. Zo te lezen geniet je al volop. HEEL veel plezier jongen!
    gr Ellen

Geef een reactie

